onsdag 28 januari 2015

en liten bild

sugarlight

 En somrig bild från Singapore. Min lilla gosegubbe med älsklingsnallen.
När jag letar efter nya platser att fota på så får min lilla familj ställa upp som modeller så jag kan se hur ljuset rör sig och om jag gillar hur fotona ser ut, denna gång hittade vi en övergiven järnvägsräls som vi prövade på.
Han var motvilligt med på detta denna tidiga morgon men när nallen fick vara med gick det bättre haha

Hoppas ni har en fin vecka, måste erkänna att jag efter 6 veckors vinterledighet är lite halvslö att komma igång med att jobba, har blivit mest halvdagar faktiskt, och idag skiner solen o jag har bestämt mig för att åka hem kl 2 (har ett sent möte imorgon och jobbade sent igår) så det tänker jag unna mig!

 Ha en underbar dag! Och hörni, om ni vill följa mina äventyr på Facebook så klicka här Jag har fina tävlingar och fotar numera i Sverige på sommaren så tänkte lotta ut en fri fotografering bara den värde 2000 sek!

 Kram Gunilla

Inga kommentarer: