onsdag 14 januari 2015

en länk

Hej på er!
Hoppas ni haft en fin vecka så här långt, själv får jag nog erkänna att inte många knop har blivit gjorde trots storstilade planer...vill njuta av solen samtidigt som jag har saker jag vill hinna med innan vi flyger hem till Singapore på lördag.

Så har tagit mig i kragen (jag är urdålig på att göra saker själv) och ska åka till Stockholm imorgon o kidsen får vara hemma hos mamma o pappa så går allting lite snabbare om än lite tråkigare, samtidigt måste jag nog erkänna att efter snart 5 veckors ledighet med mina små änglar (que?) så börjar vi nog gå varandra lite på nerverna och det är skönt att få vara lite ensam så det kanske blir toppen att åka själv, få vara själv med mina tankar. Och åka pendeltåg, bara en sån sak!

Om ni funderar lite på, och har lite tid över, får ni gärna gå in på min websida och kolla på mina foton, skulle bli så hemskt glad då!

Ha en fin onsdagkväll!
Länk till websidan:http://www.sugarlightphotography.com
Det är min dotter som har gjort videon, den allra första vi gjorde faktiskt!

Inga kommentarer: