torsdag 22 maj 2014

min dotter

erica

Sommarlovet börjar nalkas runt hörnet, 8 veckor långt sommarlov och i år spenderar vi fler veckor än vanligt i Sverige.
Jag kan ärligt talat säga att jag inte förrän nu börjat längta, kanske för att vi var hemma över julen, eller kanske för att jag inte haft tid att tänka på resan då jag jobbat en del.
Men nu när det är värmebölja i Sverige, sommaren är på ingång ja då kommer längtan.

Idag har min dotter Erica sina sista exams, det känns så stort och nästan lite overkligt, att 2 års stress, kamp, envishet nu äntligen är över och hon kan njuta av att ta studenten.

Hon tar IB programmet vilket sägs vara mycket svårare än tentorna på universiteten så det säger ju inte lite!

I morgon flyger hon till Koh Samui med sina kompisar....gulp!

 Ha en fin dag, strax ska jag iväg och träffa Erica för en lunch och kanske ett sånt där primal skrik... Tjing!

Inga kommentarer: