fredag 28 mars 2014

Fotografering workshop

Igår avslutades den workshop i fotografering som jag gått här i Singapore med Jonas från Jonas Peterson Photography.
Han är en svensk kille som började fotografera när han var 36 år och efter bara ett år i business blev han utsedd till top 10 fotografer i världen! Helt osannolikt....Han bor numera i Melbourne, Australien.

Det kommer nog ta lite tid innan allt som sas under dessa 2 dagar har lagt sig, men vissa saker har satt sig direkt, som att storytelling, som jag är helt inne på men kanske inte riktigt har satt sådär 100 är vad jag vill göra och definitivt kommer att jobba mer på.

Fredag idag och jag har en kort kurs i fotografering med en tjej nu klockan 9, och en familjefotografering kl 4 i eftermiddag, då jag ska sätta min storytelling på prov:)

Hoppas ni får en underbar fredag! Förresten, några roliga planer för helgen? Här är det nollställt, på den fronten kan jag meddela.....

Tjing på er!
/Gunilla

2 kommentarer:

eastcoastmom sa...

Han hade ju en blogg en gång i tiden, som jag följde. Tror han kallade sig Silverfisken? Hans bilder är otroliga!!

mammaxtre sa...

Storytelling låter trevligt.

Roligt med framgång!

Ha det gott