tisdag 4 mars 2014

fotografen

sugarlight photography

Att fota sina egna barn är minsann inte lätt, jisses ni skulle ha sett föregångaren till detta foto, ballongerna flög iväg, dotterns hår var överallt, lillkillen gjorde fiskmun och ja det såg inte lovande ut alls haha

Men till slut så gick det vägen och detta foto är nu förevigat på en canvas i vardagsrummet.

Jag är så exalterad för det händer så mycket roliga grejer just nu, jag är ju lite av en workaholic, och får ett energirus när det är mycket på G, som är lite svårt att stänga av.

Igår fick jag mina nya produkter levererade från USA, de är så fina och jag hoppas att kunderna kommer att tycka detsamma, visar smakprov senare:)

Njut av våren...för det är väl vår?

2 kommentarer:

mammaxtre sa...

Fina foto på de dina.

På fredag ska vi få 10 + grader. Våren är på gång. Härligt!

Ha det gott

hemmahosagge sa...

Fina, roligt med de stora ballongerna :))/ Agnetha